Nenašli ste produkt, ktorý ste u nás nakupovali ? Sortiment pridávame postupne. Objednávky môžete zasielať aj priamo na athea@athea.sk alebo telefonicky 0905 720 001

Ako nakupovať

Spôsoby dopravy

Kuriér GLS (územie SR a ČR)
Doručenie priamo na adresu. Poštovné a balné je 2,50 bez DPH pri nákupe do 30€. Pri nákupe nad 30€ je doručenie zadarmo. Kuriérovi možno platiť v hotovosti alebo kartou. Balíky sú štandardne doručované nasledujúci pracovný deň po odoslaní od nás.

Osobný odber Pezinok
Osobné vyzdvihnutie objednávky priamo u nás je možné štandardne Pon-Pia od 08.00 - 16.30.
Šenkvická cesta 14/N, Pezinok. Nachádzame sa v areáli Renault - Dacia.

Atypická doprava
Pri objemných alebo špecifických objednávkach vieme po dohode zabezpečiť aj paletovú či nákladnú dopravu, prípadne pripraviť tovar na vyzdvihnutie vašim vlastným prepravcom. 

 

Spôsoby platby

Dobierka (GLS)
Kuriérovi možno platiť v hotovosti alebo kartou. Objednávky na dobierku expedujeme v prípade skladovej dostupnosti do 24 hodín od prijatia. 

Bankový prevod
Pri platbe prevodom expedujeme objednávku až po zaevidovaní platby na našom účte. 
Bankové spojenie:

Príjemca: ATHEA s.r.o.
Banka: Fio banka, a.s.
Mena účtu: EUR
Číslo účtu: 2401916326/8330
IBAN: SK43 8330 0000 0024 0191 6326
Swift: FIOZSKBAXXX
Variabilný symbol: číslo vašej objednávky alebo číslo nami vystavenej faktúry

Platobná brána GoPay
Objednávky zaplatené GoPay expedujeme v prípade skladovej dostupnosti do 24 hodín od prijatia*. Platobná brána GoPay podporuje platenie kartami Visa, Mastercard, online bankový prevod*, GoPay peňaženkou, Bitcoin, Google Pay, Apple Pay a SMS platby. 
*Platba bankovým prevodom zrealizovaná cez platobnú bránu GoPay nie je okamžitá. Tovar expedujeme až po príjatí platby na účet, čo môže trvať 1-3 dni. 

 

Skladová dostupnosť

Skladom. Takto označený tovar máme na našom sklade v Pezinku a štandardne expedujeme bez odkladu do 24 hodín. Napriek tomu, že sa snažíme skladové dostupnosti mať čo najviac reálne, môže sa stať že dostupnosť nestihneme aktualizovať alebo spravíme chybu. V takom prípade vás bezodkladne kontaktujeme telefonicky / mailom a dohodneme sa na ďalšom postupe.

Objednané. Tieto produkty sú na ceste na náš sklad. V závislosti od konkrétneho dodávateľa a nášho objednávkového cyklu môžu byť opäť u nás v priebehu niekoľkých dní až týždňov. O predpokladanom dátume naskladnenia sa u nás vždy môžete informovať telefonicky / mailom.

Na objednávku. Produkty sú na sklade u našich dodávateľov a objednáme ich priamo pre vás. V závislosti od konkrétneho dodávateľa a nášho objednávkového cyklu môžu byť opäť u nás v priebehu niekoľkých dní až týždňov. O predpokladanom dátume naskladnenia sa u nás vždy môžete informovať telefonicky / mailom.